اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آرشیو تحلیل آگوست 2012

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل تکنیکال eur/usd (نمودار روزانه)

    وضعیت بازارهای سهام چندان مناسب نیست و همه منتظرند تا سیاستگذاران پولی وضعیت را مشخص کنند. در همین حال، جیمیز بالرد، رئیس بانک فدرال سنت لوئیس به تلویزیون CNBC گفت چشم انداز وضعیت اقتصادی مناسب است و از این رو سیاستهای پولی می باید ثابت بمانند. بالرد حق رای در کمیته سیاستگذاری پولی FOMC را ندارد اما سخنان وی اشاره ای به متن صورتجلسه بانک فدرال است که روز گذشته منتشر شد و بازارها را تا اندازه ای متعحب ساخت. هم اکنون حرکت صعودی یورو همچنان ادامه دارد و وضعیت فاندامنتال چندان مشخص نیست. آخرین حرکت صعودی قیمت از نرخ 1.2444 شروع شد و به نظر می رسد این سطح پایدار خواهد ماند. مومنتوم در وضعیت صعودی است و اکنون انتظار می رود این صعود ادامه یابد.

    نظر


    • تحلیل تکنیکال eur/gbp (نمودار روزانه)

      پس حرکت اصلاحی روز گذشته گفتیم که اکنون توجه ما به سطح حمایت 0.7883 است. در صورتیکه این سطح پایدار باشد، حرکت صعودی ادامه داشته و هدف رسیدن به نرخ 0.7960 است.
      چنانکه از نمودار روزانه می بینیم، اکنون این وضعیت نمایان است. حرکت صعودی تا نرخ 0.7922 رسیده و قیمت تا هدف 0.7960 پیش رفته است. اندیکاتورهای تکنیکال بازار در این وضعیت قرار دارند و انتظار ادامه حرکت صعودی را داریم.

      نظر


      • تحلیل تکنیکال usd/jpy (نمودار روزانه)

        پس از انتشار صورتجلسه FOMC، حرکت اصلاحی و نزولی دلار آغاز شد و قیمت تا سطح 79.11 فرود آمد. اکنون اندیکاتورهای بازار نشان می دهد که در کوتاه مدت، حرکت نزولی است. با این حال اکنون انتظار داریم که قیمت در روندی خنثی قرار گیرد و سپس حرکت بعدی آغاز شود.

        نظر


        • تحلیل تکنیکال eur/jpy (نمودار روزانه)

          یورو از حرکت صعودی در برابر ین بازمانده است هرچند اندیکاتورهای تکنیکی اشاره به ادامه حرکت صعودی دارند هرچند قیمت اندکی در سطوح اشباع خرید قرار گرفته است. سطح حمایت قیمت بر روی نرخ 98.30 است و شکسته شدن این سطح می تواند موجب فرود به نرخهای پایین گردد. در صورت شروع حرکت صعودی، هدف رسیدن به نرهخای 99.50 و 100.00 خواهد بود.

          نظر


          • تقویم اخبار و رویدادهای خبری روز

            نظر


            • تحلیل روزانه بازار طلا/نفت (24 آگوست 2012)

              تحلیل تکنیکال نمودار طلا

              قیمت در زیر نرخ 1675.00 و 1670.00 قرار دارد و امروز نیز با مختصر نوساناتی همراه بود. از این رو، پیش بینی می کنیم حرکت صعودی قیمت ادامه داشته باشد.
              محدوده نوسانات امروز، مابین سطوح حمایت 1630.00 تا مقاومت 1700.00 است.

              روند اصلی حرکت قیمت، صعودی، است و تا هنگامی که قیمت در نمودار هفتگی بالای نرخ 1520.00 قرار دارد، هدف اصلی صعود تا نرخ 1945.00 است.

              سطوح حمایت 1650.00 1640.00 1630.00 1625.00 1618.00
              سطوح مقاومت 1670.00 1680.00 1695.00 1700.00 1715.00
              پیشنهاد معاملاتی با توجه به نمودار و توضیحات فوق، پیشنهاد می شود، در بالای محدوده نرخ 1640.00 اقدام به خرید کرده، هدف را رسیدن به نرخهای 1670.00 و 1700.00 تعیین کنید و سطح توقف را پایین نرخ 1610.00 معین کنید.



              تحلیل تکنیکال نمودار نفت خام

              با رسیدن قیمت به سطح 95.40، حرکت نزولی قیمت آغاز شد. استوکاستیک سیگنال حرکت صعودی را نشان می دهد و بنابراین، انتظار داریم حرکت صعودی کماکان ادامه یابد مشروط به اینکه سطح 94.90 همچنان پایدار بماند.

              محدوده حرکت قیمت امروز، مابین سطوح حمایت 93.00 و مقاومت 99.00 است.

              در کوتاه مدت، روند اصلی حرکت صعودی است و تا هنگامی که قیمت در بالای نرخ 78.00 معامله می شود، هدف اصلی صعود تا سطح 104.65 و 110.55 است.


              سطوح حمایت 95.80 95.40 94.90 94.25 93.00
              سطوح مقاومت 96.15 97.00 97.45 98.15 98.90
              پیشنهاد معاملاتی
              با توجه به نمودار و توضیحات فوق، پیشنهاد می شود، در بالای نرخ 94.90 اقدام به خرید کرده، هدف را رسیدن به نرخ 97.70 قرار داده و سطح توقف را زیر نرخ 94.20 تعیین کنید.

              نظر


              • تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (27 آگوست 2012)

                تحلیل فاندامنتال

                در آستانه اعلام آمارهای وضعیت تجاری اروپا توسط موسسه ایفو در آلمان که انتظار می رود نشان دهد این میزان از رقم 103.3 ماه جولای، در ماه آگوست به پایین ترین سطح 29 ماه گذشته در سطح 102.7 برسد، یورو تحت فشارهای نزولی قرار گرفته و در برابر سایر ارزهای اصلی تضعیف شده است. این موضوع، نگرانی بسیاری از اقتصاددانان و سرمایه گذاران را در خصوص اینکه مشکلات یونان و سایر کشورهایی که با معضل منابع مالی و اعتباری برخوردار هستند به سایر کشورها تسری یابد، بیشتر کرده است. رئیس جمهور یونان، سامارس، اخیرا با سران اروپایی ملاقات نمود و از آنها بار دیگر خواست تا برای اجرای اقدامات ریاضتی به این کشور فرصت بیشتر بدهند و در همین حال، بازپرداخت کمکهای مالی را تضمین نمود. تا کنون، مرکل خواستار تعلیق اقدامات ریاضتی شده و در این چارچوب، شوبه، وزیر دارایی آلمان با همتای فرانسوی خود ملاقات خواهد نمود تا در خصوص بودجه ای که برای کمک به یونان مورد توافق قرار گرفته بود، صحبت شود. مرکل و اولند خواستار آن هستند که تا زمان انتشار گزارش کمیسیون اروپا در ماه سپتامبر در خصوص وضعیت مالی یونان، اقدامی در خصوص اعطای کمکهای مالی به این کشور صورت نگیرد.

                از سوی دیگر، شوبله در مصاحبه ای بار دیگر تاکید نمود که تصویب بسته مالی جدید برای یونان راه حل مناسبی نخواهد بود. در همین حال، زمزمه های خروج یونان از اتحادیه اروپا همچنان بیشتر و بیشتر می شود. بدین ترتیب، یورو به حرکت نزولی خود ادامه داده و از نرخ 1.2512 در روز جمعه، تا سطح 1.2506 در برابر دلار آمریکا فرود آمد. یورو/ین با 0.2% کاهش از نرخ 98.54 به 98.44 رسیدند و دلار/ین از 78.67 به نرخ 78.79 صعود کردند.

                تقاضا برای خرید دلار آمریکا نیز به دلیل احتمال اعمال سیاستهای انبساطی از سوی بانک فدرال آمریکا رو به کاهش دارد و امروز بازار به انتظار سخنرانی آقای ایوانس، رئیس بانک فدرال شیکاگو است. در صورت تصویب سیاستهای انبساطی، دلار آمریکا تحت فشارهای نزولی بیشتر قرار خواهد گرفت.

                نظر


                • تحلیل تکنیکال eur/usd (نمودار روزانه)

                  قیمت از پایین ترین سطوح خود در برابر دلار آمریکا حرکت اصلاحی را آغاز کرده است. حرکت قیمت کماکان در روندی صعودی است و از این رو، حرکت اصلاحی اختلالی در روند اصلی به شمار نمی رود. اکنون عمده توجه به سطح 1.2444 است و تا هنگامی که این سطح شکسته نشده، حرکت صعودی پایدار است. اندیکاتورهای تکنیکال بازار اشاره به حرکت صعودی دارند. انتظار می رود، پوزیشن های خریدی که در نرخ 1.2385 باز شده بود، برای حفظ سود بسته شود و بار دیگر در بالای نرخ 1.2444 معامله گران اقدام به خرید نمایند.

                  نظر


                  • تحلیل تکنیکال eur/gbp (نمودار روزانه)

                    حرکت صعودی یورو که از سطح حمایت 0.7883 شروع شده بود کماکان ادامه دارد. اندیکاتورهای تکنیکال بازار اشاره به استمرار حرکت صعودی دارند. در روز جمعه، الگوی شمعی داجی در نمودار مشاهده شد که البته این موضوع مانعی برای ادامه حرکت صعودی نخواهد بود. احتمال تشکیل حرکت اصلاحی کوتاه مدت وجود دارد با این وجود، حرکت کماکان صعودی است و هدف رسیدن به نرخ 0.7860 است.

                    نظر


                    • تحلیل تکنیکال usd/jpy (نمودار روزانه)

                      روز جمعه اعلام کردیم که انتظار داریم حرکت خنثی استمرار داشته باشد و فعلا نمی توان جهت خاصی را مشخص نمود، از این رو بهتر از منتظر بمانیم . اکنون نیز بر این باوریم که قیمت همچنان به حرکت خنثی خود در ابتدای هفته ادامه خواهد داد. هم اکنون عمده توجه به سطح مقاومت در نرخ 78.75 است و در صورتیکه دلار قادر نباشد از این سطح عبور کند، تفاضای شدیدی برای حرکت نزولی و فرود به نرخهای پایین فراهم خواهد آمد. در این صورت، هدف فرود تا نرخ 78.00 خواهد بود.

                      نظر


                      • تحلیل تکنیکال eur/jpy (نمودار روزانه)

                        توجه اصلی ما بر سطح حمایت 98.30 است و تا هنگامی که این سطح پایدار است، حرکت صعودی است وهدف رسیدن به سطوح 99.50 و 100.00 است. اندیکاتورهای تکنیکال اشاره به حرکت صعودی دارند با این حال، با توجه به قرار گرفت قیمت در محدوده اشباع خرید، احتمال تشکیل حرکت اصلاحی وجود دارد، هرچند که این موضوع خللی در روند ایجاد نخواهد کرد.

                        نظر


                        • تقویم اخبار و رویدادهای خبری روز

                          نظر


                          • گزارش هفتگی بازار طلا/نفت (27 تا 31 آگوست)

                            تحلیل تکنیکال نمودار طلا
                            چنانکه در نمودار دیده می شود، سطح مقاومت قیمت در الگوی مثلث شکسته شده و هم اکنون قیمت در بالای میانگین متحرک 200 روزه قرار دارد. از این رو، حرکت صعودی تایید می شود با این حال، مقاومت دیگری بر روی سطوح 1700.00 و 1725.00 دیده می شود که پیشتر مانع ادامه حرکت صعودی شده بود و از این رو، احتمال می رود که قیمت در این محدوده متوقف شود. در مجموع، روند اصلی را صعودی می دانیم هرچند که احتمال تشکیل حرکت اصلاحی از سطوح 1700 و 1725 وجود دارد.
                            محدوده نوسانات این هفته، مابین سطوح حمایت 1630.00 تا مقاومت 1730.00 است.

                            روند اصلی حرکت قیمت، صعودی، است و تا هنگامی که قیمت در نمودار هفتگی بالای نرخ 1520.00 قرار دارد، هدف اصلی صعود تا نرخ 1945.00 است.



                            سطوح حمایت 1670.00 1650.00 1640.00 1630.00 1625.00
                            سطوح مقاومت 1680.00 1695.00 1700.00 1715.00 1725.00
                            پیشنهاد معاملاتی با توجه به نمودار و توضیحات فوق، پیشنهاد می شود، در محدوده بالای نرخ 1655.00 اقدام به خرید کرده، هدف را رسیدن به نرخهای 1675.00 و 1700.00 تعیین کنید و سطح توقف را پایین نرخ 1640.00 معین کنید.
                            تحلیل تکنیکال نمودار نفت خام
                            پس از رسیدن قیمت به سطح حمایت در کانال صعودی، حرکت بار دیگر آغاز شد و همراستا با اندیکاتورهای بازار، روند اصلی همچنان صعودی است. در این مسیر، هدف رسیدن به نرخهای 99.00 و سپس 101.80 است. به یاد داشته باشید که برای حفظ حرکت صعودی، نیاز است تا قیمت در بالای سطوح 95.55 باقی بماند.

                            محدوده حرکت قیمت امروز، مابین سطوح حمایت 95.55 و مقاومت 101.80 است.

                            در کوتاه مدت، روند اصلی حرکت صعودی است و تا هنگامی که قیمت در بالای نرخ 78.00 معامله می شود، هدف اصلی صعود تا سطح 104.65 و 110.55 است.


                            سطوح حمایت 96.20 95.55 94.90 94.25 93.00
                            سطوح مقاومت 97.45 98.15 99.00 100.00 100.65
                            پیشنهاد معاملاتی
                            با توجه به نمودار و توضیحات فوق، پیشنهاد می شود، در بالای نرخ 96.20 اقدام به خرید کرده، هدف را رسیدن به سطوح 99.00 و سپس 101.80 قرار دهید و سطح حمایت را زیر نرخ 95.55 تعیین کنید.

                            نظر


                            • تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (28 آگوست 2012)

                              تحلیل فاندامنتال

                              با ظهور نشانه های بیشتر از کاهش رشد اقتصاد جهانی، سرمایه گذاران عمدتاً به خرید ارزهای "مطمئن" متمایل شده اند و از این رو، دلار و ین ژاپن خریداران بیشتری یافته اند و از این رو، در برابر بیشتر ارزهای اصلی تقویت شدند. روز گذشته، دولت ژاپن برای اولین بار از اکتبر 2012 کاهش در ارزیابی را اعلام نمود. در گزارش ماهانه دولت آمده است " کاهش رشد اقتصاد کشورهای جهان تاثیر مستقیمی بر وضیت اقتصادی داشته است".

                              امروز قرار است شاخص وضعیت مصرف کننده GFK آلمان اعلام شود که احتمالاً با کاهش از 5.9 به 5.8 برسد. ین ژاپن به دلیل وجود شرایط نامطمئن در اروپا رو به تقویت است و با 0.8% صعود در برابر یورو به نرخ 97.98 رسید و در برابر دلار آمریکا نیز قیمت به 78.57 رسید. دلار آمریکا با 0.2% صعود در مقابل یورو به نرخ 1.2470 تغییر کرد. این درحالی است که شاص دلار آمریکا که از سوی Intercontinental Exchange Inc. بررسی می شود و وضعیت دلار را در مقابل شش ارز دیگر مشخص می کند با 0.2% صعود به 81.804 رسید.

                              نگرانی از وضعیت رشد اقتصادی جهانی بر وضعیت قیمت کالاها نیز تاثیر گذاشته و از این رو، فشارهای نزولی بر دلار استرالیا بیشتر شده است و قیمت به پایین ترین نرخ چهار هفته گذشته رسید. از آنجاییکه پیش بینی می شود، آمارهای رشد اقتصادی چین رو به کاهش است، تقاضا برای خرید ارزهای پربازده آسیایی نیز کمتر شده است. پس از آنکه شرکت Fonterra Cooperative Group Ltd.، بزرگترین صادر کننده شیر خشک جهان، اعلام نمود که که میزان درآمدش کاهش یافته است، دلار نیوزیلند تضعیف شد اما از آنجاییکه احتمال می رود بانک فدرال آمریکا سیاستهای انبساطی اعلام کند، حرکت نزولی دلار نیوزیلند متوقف شد. دلار استرالیا/دلار آمریکا به 103.53 فرود آمد که بیشترین کاهش از 26 جولای بوده است. دلار نیوزیلند/دلار آمریکا نیز با 0.3% کاهش به 0.8064 رسیدند. بیشتر ارزها نیز در مقابل دلار آمریکا تضعیف شدند. دلار استرالیا با 0.4% سقوط در برابر ین به نرخ 81.34 رسید و دلار نیوزیلن/ ین ژاپن با 0.5% کاهش به نرخ 63.35 رسیدند.

                              نظر


                              • تحلیل تکنیکال eur/usd (نمودار روزانه)

                                یورو در این هفته حرکت اصلاحی را آغاز کرد و قیمت به نرخ 1.2536 رسید. با این حال، این بدان معنی است که در هفته های آینده نیز احتمال حرکت نزولی و اصلاحی این زوج وجود دارد. انتظار می رود مهمترین سطح فعلی مورد نظر 1.2480 باشد و اگر این سطح شکسته شود، قیمت تا سطح 1.2400 فرود آید.
                                کارشناسان فاندامنتال می گویند یکی از دلایل حرکت اصلاحی یورو، ابراز نگرانی مرکل در خصوص وضعیت اقتصادی یونان است. این در حالی است که مرکل خواستار نگاه داشتن یونان در منطقه یورو است؛ گزارش سه نهاد کمیسیون اروپایی، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود، وضعیت کمکهای مالی یونان را مشخص خواهد کرد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X