اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آرشیو تحلیل های دسامبر 2011

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #91
    Gbp/cad (نمودار 4 ساعته)

    قیمت با توقف در مقابل مقاومت 1.63208، حرکت نزولی خود را آغاز کرد و تا سطح حمایت در محدوده 1.57356 سقوط کرد. در این مرحله، فروشندگان کنترل بازار را به عهده گرفتند و قیمت به سوی مقاومت 1.61023 بازگشت. پس از لمس خط روند، قیمت به سوی حمایت 1.59967 بازگشت. اندیکاتور استوکاستیک، سیگنال حرکت صعودی را نشان می دهد.

    نظر


    • #92
      Chf/jpy (نمودار 4 ساعته)

      در پایان ماه نوامبر، تشکیل الگوی سر و شانه مانع حرکت صعودی شد و قیمت در داخل کانال نزولی اندرو تا سطح حمایت 81.788 فرود آمد. در ادامه، حرکت اصلاحی قیمت موجب بازگشت فرانک به محدوده بالای باندهای بولینگر شد. اکنون، اندیکاتور استوکاستیک در محدوده اشباع خرید قرار دارد و احتمال تضعیف حرکت نزولی هست. باید منتظر ماند و دید که آیا حرکت صعودی قادر به ادامه و توقف در مقاومت 83.438 هست یا نه.

      نظر


      • #93
        Eur/jpy (نمودار 4 ساعته)

        چنانکه در نمودار مشاهده می کنید، یورو به شدت در برابر ین تضعیف شده و قیمت به سطح حمایت 101.027 رسیده است. در حال حاضر، قیمت از خطوط میانی فن عبور کرده و به محدوده ی بالای 101.608 رسیده است. با توجه به صعود اندیکاتور CCI، احتمال عبور قیمت از سطح مقاومت بعدی وجود دارد.

        نظر


        • #94
          Aud/chf (نمودار روزانه)

          در تاریخ 9 آگوست، حرکت نزولی قیمت در سطح حمایت 0.73666 متوقف گردید. در ادامه، تقاضا برای خرید موجب حرکت در بالای خطوط فیبو و رسیدن به نرخ 0.95358 گردید. پس از بازگشت قیمت از سطوح بالای، یکبار دیگر حرکت نزولی، دلار استرالیا را تا سطح حمایت 0.93082 به پایین کشاند. اکنون، اندیکاتور DeMarker در سطوح بالا قرار دارد و اگر این سطح مستحکم باقی نماید، احتمال استمرار حرکت نزولی نیز هست.

          نظر


          • #95
            تقویم اقتصادی روز

            نظر


            • #96
              تحلیل 19 دسامبر 2011

              به دنبال اقدام موسسه رتبه بندی فیج برای کاهش چشم انداز رتبه اعتباری فرانسه و اعلام این موضع که برای اسپانیا نیز ممکن است چنین تصمیمی اتخاذ گردد، یورو با سقوط، به پایین ترین نرخ برابری دو ماه گذشته در برابر ین ژاپن فرود آمد و در مقابل دلار آمریکا نیز به کمترین نرخ 11 ماه گذشته رسید. موسسه رتبه بندی فیچ، با اشاره به کسری بودجه و میزان استقراض دولت فرانسه، چشم انداز اعتباری را نگران کننده توصیف کرده و این کشور را مساعد برای ورود به وضعیت بحران بدهی، همانند سایر کشورهایی که گریبانگیر این وضعیت هستند، دانسته است. فیچ اعلام نمود که به بررسی وضعیت سایر کشورهای منطقه نیز، از جمله اسپانیا و ایتالیا برای تغییر و احتمالاً کاهش رتبه اعتباری آنها خواهد پرداخت.

              فرانسه، به عنوان دومین و اسپانیا، چهارمین، اقتصاد بزرگ منطقه یورو، این هفته قرار است اقدام به برگزاری مزایده فروش اوراق قرضه کنند. در فرانسه، مزایده 7 میلیارد یورویی اوراق قرضه دولتی امروز برگزاری می شود و در اسپانیا، فردا قرار است مزایده اوراق قرضه سه و شش ماهه برگزار شود.

              به گفته منابع مطلع، قرار است وزیران دارایی اروپا امروز در تماسی تلفنی با هم، در خصوص بودجه جدید 200 میلیارد یورویی که از طریق صندوق بین المللی پول تامین خواهد شد و نیز مکانیسزم به اصطلاح معاهده مالی، بحث و گفتگو کنند. در همین حال، ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا، احتمال آنکه بانک مرکزی اقدام به خرید اوراق قرضه نماید را ضعیف دانست. دراگی در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت "مردم باید آنچه را که ما بدان مجبور هستیم را بپذیرند و مطابق با تعهدات و چارچوب قانونی که ما تعیین می کنیم، عمل کنند". وی افزود "در این میان، نکته ی مهم بازگرداندن اعتماد به مردم – چه شهروندان اروپایی و چه سرمایه گذاران- است و چنانچه اعتبار بانک مرکزی خدشه دار شود، هرگز به این اعتماد دست خواهیم یافت."

              در تقویم اقتصادی، قرار است گزارش هزینه های مصرف کننده آمریکا نیز منتشر شود و انتظار می رود این آمار بیانگر بهبود رشد این بخش باشد. در سایر اخبار، انتظار می رود، شروع ساخت و ساز مسکن با افزایش نسبت به ماه اکتبر (0.3%-) به 1.1% تغییر کند. در معاملات بازار، دلار در برابر پوند تقویت شد. یورو/ دلار با 0.2% کاهش به 1.3022 فرود آمدند، یورو/ین با 0.1% کاهش به نرخ 101.40 رسیدند. دلار/پوند با 0.3% صعود تا نرخ 1.5502 پیش رفتند و دلار/ین در نرخ 77.87 معامله شدند.

              نظر


              • #97
                Eur/usd (نمودار 4 ساعته)

                چنانکه در نمودار دیده می شود، یورو به شدت در برابر دلار تضعیف شده و قیمت در کانال نزولی Standard Deviation نزولی قرار گرفته است. حرکت نزولی قیمت، در سطح حمایت 1.2980 متوقف شده و به خط پایین کانال رسیده است. از آن هنگام به بعد، قیمت در روندی خنثی، زیر سطح مقامت 1.3050 قرار گرفت. اندیکاتور MACD همچنان نزولی است و این درحالی است که قیمت در حال رسیدن به خط بالایی کانال است. باید منتظر ماند و دید که آیا خط مقاومت و سطح بالایی کانال قابل شکستن است یا خیر، که در این صورت، باید منتشر شروع حرکت جدید بود و در غیر این صورت، روند نزولی ادامه دار خواهد بود.

                نظر


                • #98
                  Gbp/usd (نمودار 4 ساعته)

                  از اواخر نوامبر و پس از آنکه قیمت مابین مقاومت 1.5750 و حمایت 1.5550 قرار گرفت، اخیراً در روندی خنثی محدوده گردید و هم اکنون قیمت در بالای باندهای بولینگر قرار دارد و اندیکاتور MACD نیز اشاره به حرکت صعودی دارد. اگر حرکت صعودی در سطوح مقاومت متوقف گردد، باز هم شاهد تشکیل حرکت خنثی خواهیم بود.

                  نظر


                  • #99
                    Usd/jpy (نمودار 4 ساعته)

                    چنانکه در نمودار می بینید، از اواخر نوامبر، دلار در روندی خنثی قرار گرفته است. سطح حمایت قیمت در محدوده 77.770 تشکیل شده که خط پایین خطوط فیبوناچی فن صعودی است. اندیکاتور DeMrker سیگنال حرکت صعودی را نشان ی دهد و ما می باید منتظر نشانه های بیشتری برای حرکت صعودی باشیم تا این زوج قادر به شکستن خط مقاومت 78.150 باشند.

                    نظر


                    • Aud/nzd (نمودار 4 ساعته)

                      با توجه به نمودار، پس از شکسته شدن خط روند که از ابتدای ماه دسامبر تشکیل شده، دلار استرالیا به شدت در برابر همتای نیوزیلندی خود تضعیف شده است. قیمت در محدوده سطح حمایت 1.3060 رو به تثبیت است. اندیکاتور RSI در محدوده ی اشباع فروش قرار دارد و از این رو، احتمال تشکیل حرکت اصلاحی بعید نیست. سطح بعدی مقاومت 1.3110 است.

                      نظر


                      • Xau/usd (نمودار 4 ساعته)

                        پس از آنکه قیمت در محدوده مقاومت 1753.00 و 1700.50 قرار گرفت، طلا اخیرا در روندی نزولی و در کانال Standard Deviation قرار گرفته است. خط پایین کانال و سطح حمایت در محدوده 1663.00 از ادامه روند نزولی جلوگیری کرده و هم اکنون قیمت در سطوح بالای کانال معامله می شود. اندیکاتور DeMarker اشاره به سطوح اشباع خرید دارد و از این رو، احتمال فرود بیشتر قیمت و حرکت به سوی سطوح حمایت وجود دارد.

                        نظر


                        • تقویم اقتصادی روز

                          نظر


                          • تحلیل 20 دسامبر 2011

                            پیش از شروع فروش اوراق قرضه اسپانیا که امروز برگزار می شود، یورو به پایین ترین سطح 11 ماه گذشته سقوط کرد. مبلغ سررسید بدهی های (کوتاه مدت و بلند مدت) کشورهای منطقه یورو که می باید در سال 2012 تسویه شود، رقمی معادل 1.1 هزار میلیارد یورو است. اسپانیا و ایتالیا به تنهایی رقمی بالای 164 میلیارد یورو تعهد اوراق قرضه دارند که سررسید آن در سه ماهه اول سال آینده می باشد. برای حل مشکل بدهی های منطقه یورو، دیروز دولتهای اروپایی اعلام کردند، به تلاشهای خود برای مقابله با بحران ادامه می دهند و در این راستا، از صندوق بین المللی پول، درخواست وامی به میزان 150 میلیارد یورو خواهند کرد. چهار کشورهای اروپایی که یورو ارز آنها نیست نیز اعلام همکاری کرده اند اما بریتانیا، چنین تعهدی را نپذیرفته است. این به معنای دشواری در جلب سرمایه ها از خارج از منطقه یورو برای حل معضل بدهی های دولتی اروپا است.

                            دلار آمریکا روز گذشته در برابر بیشتر ارزهای همتای خود تقویت شد و یکی از مهمترین دلایل آن، وضعیت دشوار کشورهایی اروپایی در حل مشکل مالی است. امروز قرار است موسسه تحلیل اقتصادی ایفو، که مقر آن مونیخ است، شاخص وضعیت تجاری را منتشر کند که انتظار می رود این میزان به پایین ترین سطح خود در شش ماه گذشته برسد. پیش بینی می شود این شاخص از رقم 106.6 ماه نوامبر به 106 تقلیل یابد.

                            استمرار و ادامه بحران بدهی ها در اروپا بر وضعیت اقتصادی استرالیا نیز تاثیر گذاشته و در نتیجه، بانک مرکزی استرالیا اعلام کرد اقدام به کاهش نرخ بهره بانکی خواهد کرد.

                            در معاملات بازار، یورو/ دلار از 1.2998 به 1.3007 رسیدند. در تاریخ 14 دسامبر، ارز واحد اروپایی در مقابل دلار آمریکا به نرخ 1.2946 نیز سقوط کرده بود که پایین ترین نرخ از 11 ژانویه است. دیروز یورو توانست در برابر ین از نرخ 101.45 به 101.50 صعود کند. دلار در مقابل ین تغییر چندانی نداشت و در همان نرخ 78.04 معامله شد. دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا 0.3% صعود کرد و به نرخ 99.26 رسید و در برابر ین با 0.3% افزایش تا سطح 77.46 صعود کرد.

                            نظر


                            • بسته شدن قیمت در زیر سطح 100% فیبوناچی از ضلع CD برای حرکت نزولی در الگوی هارمونیک AB=CD حرکت تکنیکی دیگری است که می تواند نوسانات نزولی بیشتری را ایجاد کند. هنوز هم به انتظار استمرار حرکت نزولی بیشتری هستیم. شکسته شدن سطوح 1580.00 و 1582.00 می تواند راه را برای استمرار سقوط هموارتر کند و این در حالی است که اندیکاتور استوکاستیک در سطوح مثبت قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم، در انجام معاملات، به الگوی ارایه شده در تحلیل هفتگی توجه داشته باشید.


                              محدوده نوسانات امروز قیمت مابین حمایت 1550.00 تا مقاومت 1653.00 است.

                              روند اصلی حرکت قیمت، صعودی، است و تا هنگامی که قیمت در نمودار هفتگی بالای نرخ 1475.00 قرار دارد، هدف اصلی صعود تا نرخ 1945.00 است.


                              سطوح حمایت 1590.00 1582.00 1575.00 1559.00 1549.00

                              سطوح مقاومت 1603.00 1607.00 1615.00 1620.00 1628.00

                              پیشنهاد معاملاتی با توجه به نمودار و توضیحات فوق، ورود به پوزیشن فروش در محدوده نرخ 1605.00 و با تعیین هدف 1540.00 و نیز تعیین سطح توقف ضرر در بالای نرخ 1645.00 پیشنهاد می شود.


                              قیمت در روندی خنثی و در زیر سطح 95.00 قرار گرفته و هنوز هم زیر میانگین متحرک 200 روزه است، شکسته شدن سطوح قیمت نشانه ای از استمرار بیشتر حرکت نزولی است. از این رو، انتظار می رود حرکت نزولی ادامه یافته و تا روزهای تعطیلات این روند مستمر باقی بماند با این حال، برای سقوط بیشتر قیمت، لازم است قیمت در زیر سطوح 96.00- 95.50 تثبیت شود.

                              محدوده حرکت قیمت در هفته جاری، مابین سطوح حمایت 90.00 و مقاومت 96.00 است.

                              در کوتاه مدت، روند اصلی حرکت نزولی است و تا هنگامی که قیمت در زیر نرخ 105.00 معامله می شود، هدف اصلی فرود تا سطح 65.00 است.


                              سطوح حمایت 94.30 93.90 93.50 93.00 92.50

                              سطوح مقاومت 94.75 95.25 96.00 97.50 97.00

                              پیشنهاد معاملاتی با توجه به نمودار و توضیحات فوق، ورود به پوزیشن فروش در محدوده نرخ 95.30، با هدف فرود قیمت به سطح 94.00 یا 92.50 و تعیین سطح توقف ضرر در بالای نرخ 96.00 را پیشنهاد می کنیم.
                              ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 04-12-2012, 10:06 PM

                              نظر


                              • Eur/jpy (نمودار 4 ساعته)

                                چنانکه می بینیم، از نرخ 105.70 در اوایل ماه جاری، قیمت در روندی نزولی قرار گرفته و در محدوده کانال Standard Deviation به حرکت نزولی ادامه داد. سطح حمایت قیمت در محدوده نرخ 101.120 است، هم اکنون حرکت خنثی شروع شده و قیمت در بالای این سطوح برای مدت یک هفته قرار گرفته است. اندیکاتور MACD همچنان به حرکت صعودی اشاره دارد اما سطح بالای کانال در حکم مقاومت است. اگر این سطح شکسته شود، مقاومت بعدی بر روی نرخ 101.800 خواهد بود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X